Ekonomi

Amazon’un ücretsiz DSP testi sunması sonrası The Trade Desk hisseleri düştü

Investing.com – The Trade Desk Inc. (NASDAQ: TTD) hisseleri, Adweek’in Amazon’un talep tarafı platformunu (DSP) rakiplerine karşı ücretsiz karşılaştırmalı test imkanı sunduğunu bildiren haberi sonrasında Cuma günü öğleden sonra %3 düştü.

Bir sunum dosyasını ve konuya aşina kaynaklara dayandırılan rapora göre, Amazon ajanslara kendi DSP’si ile rakip platformlar arasında karşılaştırmalı testler için finansman teklif ediyor ve rakiplerin reklam envanteri, teknoloji ve medya ölçüm araçları maliyetlerini de karşılıyor. Önerilen testler, Amazon’un DSP’si ve rakip platform arasında eşit bütçeler ayrılarak 4-6 hafta boyunca çift kampanyalar şeklinde yürütülecek.

Sızdırılan sunum slaytlarında Amazon, test programını “Amazon DSP’nin diğer DSP’lere kıyasla performansını ampirik olarak göstermek için tasarlanmış” ve “kapsamlı bir analiz içeren kontrollü bir test aracılığıyla programatik reklam stratejinizi değerlendirme ve optimize etme fırsatı” olarak tanımladı.

Dijital reklam ekosistemindeki önde gelen bağımsız talep tarafı platformlarından birini işleten The Trade Desk, Amazon’un reklam teknolojisi alanındaki agresif genişlemesinden kaynaklanan artan rekabet baskısıyla karşı karşıya görünüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu