Ekonomi

Stifel, e-ticaret şirketleri için sağlam bir 3. çeyrek öngörüyor ancak enflasyon riskine dikkat çekiyor

Investing.com – Stifel, ABD e-ticaret şirketleri için sağlıklı bir üçüncü çeyrek bekliyor ve hükümetin kapanması nedeniyle önemli veri açıklamalarının gecikmesine ve enflasyon endişelerinin ortaya çıkmaya başlamasına rağmen tüketici harcamalarının dirençli kaldığını belirtiyor.

Aracı kurum, market ve ödeme verilerini içeren üçüncü taraf verilerin, çevrimiçi harcama eğilimlerinin istikrarlı olduğunu gösterdiğini söyledi ve tarifelerin henüz tüketicileri önemli ölçüde etkilemediğini ekledi. Stifel, bu durumun piyasa beklentilerine zaten yansıdığını belirtti.

Firma, tahminlerini çoğunlukla değiştirmeden, Amazon için 269 dolara ve Uber için 124 dolara olmak üzere birkaç büyük sermayeli şirket için fiyat hedeflerini hafifçe yükseltti. Ayrıca, son Deliveroo satın alımını hesaba katarak DoorDash’in hedefini 255 dolara yükseltti.

Daha küçük firmalar arasında Stifel, Wayfair için güçlü gelir sinyallerine işaret etti ve Etsy ve Pattern için tahminlerini korudu.

Evcil hayvan teknolojisi firması Life360’ı Tut’a düşürdü ve hisse senedinin reklam ve yaşlı bakım hizmetleri gibi yeni iş girişimlerinin zamanlamasının önüne geçtiğini belirtti.

Stifel’deki analist şöyle dedi: “Yaklaşan büyüme girişimlerinin (reklam, evcil hayvan takibi, yaşlı bakımı) zamanlamasına ilişkin beklentilerin, bu girişimlerin gerçekleşmesini beklediğimiz zamandan biraz önde gittiğine inanıyoruz.”

Stifel, “düşük bir çıta” göz önüne alındığında sonuçlara girerken Instacart’ı tercih ettiğini ve şimdilik Amazon veya DoorDash rekabetinden sınırlı etki gördüğünü söyledi.

Genel olarak, aracı kurum enflasyon endişelerinin arttığını, ancak harcama kalıplarının tüketicinin sağlıklı kaldığını gösterdiğini belirtti. Yönetim ekiplerinin yılın geri kalanı için önemli ölçüde daha yüksek rehberlik vermesinin pek olası olmadığını ekledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu